Privacy Policy

Een eenvoudige directe versie van onze algemene voorwaarden. Liever de ingewikkelde versie lezen? Bekijk dan de uitgebreide versie. (linken) 

1. Definities

1.     Voor ons zijn service en klant belangrijk.

2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

1.     Wij zijn Uitvaartatelier.nl Je kunt ons via de volgende wegen spreken:

Bel ons:           085 073 98 30  

Whatsapp ons: 064 565 18 78  

Mail ons:          info@uitvaartatelier.nl

Schrijf ons:       Hoofdstraat 3 7011 AA Gaanderen

Nummer KvK:   91166128

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. Er staat in wat we voor je doen en wat we van je verwachten. Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.

4. Het aanbod

We vertellen je wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen.

5. De overeenkomst

1.     We werken elke dag aan een veilige webomgeving zodat je met een gerust hart gerust hart bij ons kunt winkelen.

2.     Als je iets bij ons iets bestelt dan krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je op de hoogte via mail en SMS totdat je pakketje er is.

3.     We voegen de informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.

4.       Bij uitvaartmanden of uitvaartkisten verwachten wij van jou dat deze niet op een dusdanige manier zal worden gebruikt waar ze niet voor bedoeld zijn en waar niet op getest is. Het transporteren met een overledene in een mand of kist van een trap naar beneden of naar boven raden wij af, omdat er een andere drukverdeling ontstaat en het gewicht van een overledene op één punt terecht komt waardoor er schade zou kunnen worden aangebracht aan de mand of kist met eventuele grote gevolgen voor de overledene die hierin is overgelegd en de immateriële schade die hierbij kan ontstaan. Hiervoor zullen wij niet aansprakelijk gesteld kunnen worden wanneer er voor deze wijze van transporteren is gekozen.

6. Herroepingsrecht

1.     Soms werkt het niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

Pak je pakket uit en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe dan niets met je aankoop waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terug krijgt. Wij verwachten dat je onze producten op een discrete wijze gebruikt.

8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan sturen we een bevestiging van je aanvraag en ontvang je je terugbetaling nadat we je zending terug ontvangen hebben.

9. Verzendkosten bij retourneren

Die zijn er natuurlijk niet. Kijk even in de meer uitgebreide hulp voor nadere informatie over het hele proces.

10. Wat je niet kunt retourneren

Sommige producten kun je helaas niet terugsturen in verband met de hygiëne.

11. De prijs

1.     Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zie ook artikel 4.

2.     Alle prijzen zijn inclusief btw. Hier meer over eventuele verzendkosten

12. Nakomen beloftes en garantie

1.     We doen wat we beloven en zijn eerlijk tegen je. Zie ook artikel 4.

2.     Jij hebt recht op een goed product. Punt. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, zetten we dat altijd op de productpagina.

13. Bezorging en uitvoering

1.     We doen er veel aan om je blij te maken. Nadat de bestelling is geplaatst nemen we contact op om een afspraak te plannen voor bezorging van het product. Wij kunnen dat vaak binnen zes uur realiseren, maar als er geen haast bij is verwachten we de bezorging binnen twee dagen gerealiseerd te hebben door ze op een vaste route mee te nemen. Hier meer over verzendkosten. Wij leveren in heel Nederland in elk dorp of stad. Wil je een product laten leveren op de Waddeneilanden, Zeeuws-Vlaanderen of in het buitenland? Neem dan contact met ons op voor het aangepaste tarief of kijk hier voor de actuele tarieven en bezorgtijden en hier voor meer over bestellingen en betalingen.

2.     Duurt bezorging onverhoopt toch langer dan dat we beloofd hebben dan laten we je dit zo snel mogelijk weten. Als je het in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort. Meer over retournering en garantie

3.     In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk ruilen

14. Betaling

1.     Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.

2.     Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

15. Klachten

1.     Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.

2.     Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

Winkelwagen
Scroll naar boven